Drošība
un sirdsmiers 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā

Es vēlos būt pārliecināts, ka palīdzību saņemšu laicīgi

Pasūtīt

Diennakts
SOS atbalsts

Es vēlos, lai mani mīļie
vienmēr būtu drošībā

Pasūtīt

Palīdzība,
kas vienmēr ir
“pie rokas”

nospiežot tikai vienu pogu

Pasūtīt

KAS IR “DZĪVĪBAS POGA”?

“Dzīvības poga” ir attālās brīdināšanas sistēma; pakalpojums, kas nodrošina pastāvīgu saikni ar jūsu mīļajiem neparedzētās situācijās, kad nepieciešama medicīniskā vai cita veida palīdzība.

Vairāk

MŪSU PIEDĀVĀTĀS PRIEKŠROCĪBAS

Ātrā palīdzība

lielākas iespējas pilnībā atveseļoties = ātra reakcija kritiskā situācijā ir tieši saistīta ar iespēju pilnībā atveseļoties.

Diennakts monitorings

mūsu palīdzības/zvanu centrs strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

Visaptveroša aizsardzība

mobilās tehnoloģijas lietošanai jebkurā vietā.

Divvirzienu komunikācija

lietotājs var gan dzirdēt, gan runāt, izmantojot ierīci.

GPS lokācija

pilnvarotajām personām vai mūsu darbiniekiem redzama precīza
lietotāja atrašanās vieta.

Tiešais kontakts ārkārtas situācijā

pirmo zvanu pāradresēšana tuviniekiem.

Kritienu sensors

automātiski nosaka, ja persona pakrīt, un nekavējoties izsauc
palīdzību.

Attālināta un vienkārša uzstādīšana

pakalpojumu iespējams uzstādīt pilnībā
attālināti.

Kompleksie risinājumi

7 tehniski risinājumi katram konkrētajam gadījumam.

Zemas ikdienas apkalpošanas izmaksas

maksājiet tikai no 0,39 līdz 0,90 eiro dienā
par diennakts trauksmes signāla monitoringu un jūsu sirdsmieru!

Augsta kvalitāte

iekārtas no pasaules labākajiem ražotājiem.

MŪSU PAKALPOJUMS

ĀRKĀRTAS SOS ZVANS

Ātrās palīdzības, policijas, glābšanas dienesta izsaukšana, ziņošana tuviniekiem.

DATU UZGLABĀŠANA

Personas dati, informācija par slimībām, nepieciešamā informācija ātrākai iekļūšanai mājoklī u.c. informācija ātrākai neatliekamās palīdzības dienestu reakcijai.

SAZIŅA AR OPERATORU 24/7

Informatīvs atbalsts kritiskās situācijās, neatliekamās palīdzības dienestu ierašanās kontrole.

ĢEOLOKĀCIJA

Precīzi dati par personas atrašanās vietu.

MŪSU TARIFA PLĀNI

Mēs piedāvājam vairāku veidu ārkārtas situācijas brīdinājuma ierīces, lai jūs varētu atrast savām vajadzībām piemērotāko risinājumu.

...
Lietošanai mājās

Mājas aprīkojums ļauj cilvēkam ilgāk patstāvīgi dzīvot savā mājā.

Vairāk
...
Izmantošanai jebkurā vietā

Mobilās brīdinājuma ierīces piedāvā drošību, lai kur jūs dotos.

Vairāk

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Vai kritiena sensors vienmēr nostrādā?

Kritienu noteikšanas ierīce izmanto algoritmu, lai atpazītu atšķirību starp “smagiem” kritieniem un citām kustībām. Tāpēc, tāpat kā daudzas citas līdzīgas ierīces, tā nevar garantēt pilnīgi visu kritienu konstatēšanu, jo tas, vai ierīce jutīs kritienu, atkarīgs no trieciena spēka un kritiena veida. Ir daži kritienu veidi, kas, visticamāk, neaktivizēs automātisko noteikšanu, piemēram, uzkrišana uz kāda priekšmeta, kas aiztur nokrišanu uz grīdas.

Lai gan ir veikts liels darbs, lai uzlabotu kritiena sensorus, ir gadījumi, kad tie automātiski neaktivizējas. Ja ir iespēja nospiest SOS pogu, lai aktivizētu palīdzības izsaukšanu, to vajadzētu izdarīt papildus.

“Mājas pogas” pamata blokam vienmēr jābūt pievienotam kontaktligzdai, taču enerģijas padeves pārtraukuma brīžos tas var darboties ar akumulatora enerģiju līdz pat 72 stundām, nodrošinot sirdsmieru un pakalpojuma nepārtrauktību strāvas padeves pārtraukuma gadījumā. Turklāt mūsu uzraudzības centrs saņem automātisku ziņojumu par zemu akumulatora uzlādes līmeni un strāvas padeves pārtraukumu. Atcerieties, ka visas tarifa “Aktīvais” ierīces ir regulāri jāuzlādē. Parasti, akumulatora uzlādes līmenim samazinoties līdz aptuveni 20%, parādās paziņojums un gaismas signāls, kas brīdina par zemu uzlādes līmeni.

Abonementā ietilpst SIM karte, tehniskais atbalsts un 24 stundu zvanu centra uzraudzība.

“Mājas” poga ir pilnībā ūdensizturīga, tāpēc, ejot vannā vai dušā, tā nav jānoņem. Tāpat to varat atstāt uz rokas, kad ejat gulēt. Tarifa “Aktīvais” aprīkojumam arī ir augsta ūdensizturība, taču, ejot vannā, to labāk ilgstoši ūdenī nemērcēt.

Ja esat nolēmis, ka “Dzīvības poga” padarīs jūsu vecāku dzīvi drošāku un patstāvīgāku, mazinās satraukumu ģimenē, pirms pakalpojuma iegādes vērts pievērst uzmanību vairākiem jautājumiem. Piemēram: * Tuvinieka/pakalpojuma lietotāja piekrišana. Bieži vien ir situācijas, kad radinieki paši izlemj iegādāties “pogu”, taču tuvinieks pēc tam to atsakās izmantot. Tāpēc, pirms pieteikties, ļoti svarīgi ir pārrunāt šī pakalpojuma nepieciešamību ģimenes lokā, kā arī apspriest, kā tas turpmāk ietekmēs lietotāja ikdienas dzīvi. * Demence. Ja jūsu radinieks ir pietiekami aktīvs, bet viņam parādījušās pirmās demences pazīmes vai piedzīvoti pirmie dezorientācijas gadījumi, visticamāk, būs nepieciešama mobilā poga ar GPS funkciju. Tā ļaus jums atrast tuvinieku un sniegt palīdzību arī gadījumos, kad viņš pats nezina, kur atrodas. * Citas funkcijas, ko var iekļaut pakalpojumā – uzraudzības veids, kritiena sensors, ierīces veids (kulons vai rokassprādze), uzlādes ērtība un biežums, izmaksas utt.

Jums nav jāsatraucas, ja netīšām gadījies nospiest pogu, vienkārši par to informējiet operatoru.

Mainot jebkādus svarīgus datus (adresi, lietotāja vai uzticības personas tālruņa numuru, medikamentus), par to jāinformē mūsu birojs.

Katrai mūsu ierīcei garantijas laiks ir viens gads. Šajā periodā mēs sniedzam tehnisko atbalstu un garantijas servisu. Tas nozīmē, ja ierīce sabojāsies garantijas laikā, mēs to nomainīsim bez maksas un pēc iespējas ātrāk, lai nodrošinātu pakalpojuma nepārtrauktību.

MŪSU PARTNERI

Eiropas Sociālā fonda projekts «Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai»